آخرین اخبار

واکنش مولوی عبدالحمید به حمله حماس علیه اسرائیل

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان به موضوع حمله حماس به اسرائیل واکنش نشان داده است. اصولگرایان پس از این واکنش او را به وسط‌بازی متهم کرده‌اند.

اشتراک گذاری
18 مهر 1402
کد مطلب : 8489

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان به موضوع حمله حماس به اسرائیل واکنش نشان داده است. اصولگرایان پس از این واکنش او را به وسط‌بازی متهم کرده‌اند.

مولوی عبدالحمید

توازن/به گزارش رویداد۲۴؛   مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مسجد مکی در توییتر خود به موضوع حمله حماس به اسرائیل واکنش نشان داده است. او در توییتر خود نوشته «درگیری اخیر اسرائیل و فلسطینیان باعث تلفات سنگین انسانی مخصوصا در میان غیرنظامیان شده است. جامعۀ جهانی به وظیفۀ خود برای توقف فوری این درگیری و پایان دادن به منازعۀ طولانی‌ طرفین و حل‌وفصل عادلانه این قضیه که تضمین‌کنندۀ حقوق مسلّم و امنیت پایدار باشد، عمل کند.»

این واکنش مورد انتقاد رسانه‌های اصولگرا قرار گرفته است. تسنیم در گزارشی مولوی عبدالحمید را به وسط بازی متهم کرده و نوشته «موضع امام جماعت مسجد مکی نه در حمایت از حق دفاع مشروع فلسطینیان و یا محکوم کردن جنایات اسرائیل، بلکه به‌نحوی می‌توان آن را در حمایت از رژیم اشغالگر دانست. وسط ایستادن عبدالحمید در مسئله‌ای که کاملاً انسانی و اسلامی است، نشان می‌دهد که او در این مسئله هم مانند برخی دیگر از مواضع قبلی و فتواهای سابق خود دچار چرخش شده است.»


بیشتر بخوانید:

رهبر انقلاب: رژیم غاصب صهیونیستی شکست غیرقابل ترمیم خورده است/ وقتی جنایت از حد گذشت، باید منتظر طوفان بود


مولوی عبدالحمید حمله حماس علیه اسرائیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =